sábado, 2 de novembro de 2013

El Corazón Fashionista 01 In The Office

Hello gorgeous! :)

Happy Saturday! :) Today we have a Russian brand beauty here! Its El Corazón In The Office from the Fashionista collection. This was a Summer collection and is composed by four different shades with jelly bases and the same type of glitter. I have two of them, but today you get to see the most office suited one ;)

Feliz Sábado! :) Hoje temos aqui um belo verniz vindo da Rússia! É o verniz El Corazón In The Office da colecção Fashionista. Esta foi a colecção de Verão da marca e é composto por 4 vernizes de tons diferentes, mas com a mesma base jelly e tipo de glitter. Tenho dois deles, mas hoje só vou mostrar aquele mais adequado ao ambiente de escritório :)
Isn't it sweet? I sure think so! :) As El Corazón In The Office has a very jelly base I decided to use it over two coats of Colorama Doce Loucura to make it more opaque. I applied two coats of the El Corazón in order to obtain the smooth finish provided by different layers over the white hex glitters. There's actually only two types of white glitter: a medium size and a microglitter one. Regarding the drying time, I found it to take a bit more time than normal or other El Corazón polishes I own.

Não é fofinho? Eu acho que sim! :) Este verniz El Corazón In The Office tem uma base bastante jelly, por isso optei por aplicá-lo (duas camadas) sobre o verniz Colorama Doce Loucura para ficar mais opaco. Adoro este acabamento delicado, proporcionado pelo glitter branco enclausurado entre duas camadas de verniz *.*. O El Corazón In The Office tem dois tipos de glitter branco: um médio e outro em microglitter. Quanto ao tempo de secagem, demorou mais tempo que o normal e foi também mais lento a secar que os restantes vernizes El Corazón que já usei.
Office or not, such doesn't stop me to stamp it or even you of making a nail art! :) I picked this design from DRK-A plate and stamped with Mash Black polish :)

Escritório ou não, tal não me impediu de o carimbar nem vos impede de adicionar uma nail art! :) Escolhi para o efeito este desenho da placa DRK-A e carimbei com o verniz Mash Black :)
El Corazón In The Office is for sure a delicate nude shade and very appropriate for the corporate environment. The glitters give it a fashion touch. Do you agree with me? Kisses,

Não há dúvida que o verniz El Corazón In The Office possui uma cor delicada e deveras apropriada para o ambiente corporativo. Os glitter dão-lhe só um toque fashion. Concordam comigo? Beijinhos,

El Corazón Productshttp://www.elcorazon.ru/
El Corazón Facebook Page: https://www.facebook.com/ElCorazonKosmetika

Cristina Santos***
My thanks to El Corazón Company for sending me this polish for my honest and unbiased review.
O meu obrigado à Empresa El Corazón por me ter enviado este verniz para revisão honesta e imparcial

Sem comentários:

Enviar um comentário

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários